7 listopada 2012

Perełki

Rozmowa portiera z Tajwanem w windzie, po polsku:
[Portier] - Jak się Lublin podoba?
[Tajwan] - Tak.
[P]- Czy się podoba Lublin?
[T] - Dziękuję.
[P] - Ja się pytam, czy się Lublin podoba.
[T] - Nie rozumiem.
***
Cytat z Bochenka (z tomu V):
Ponadto mniejsze sploty autonomiczne otaczają niemal wszystkie tętnice. W splotach tych znajdują się, widoczne gołym okiem tylko pod mikroskopem, zwoje.
Hmmm, a może mam włożyć oko pod mikroskop i wtedy ujrzę?

***
Cytat z Jaroszyka (biofizyka):
Dla wielu typów filtrów szerokość pasma nie jest stała i wzrasta w przybliżeniu proporcjonalnie do częstotliwości środkowej. Z tego powodu wygodne jest posługiwanie się względną szerokością pasma, którą określa się jako iloraz szerokości pasma Δf i jego częstotliwości środkowej, fśr. Odwrotność względnej szerokości pasma jest miarą selektywności oznaczaną przez Q i jest nazywana dobrocią.
Ludziom wmawiają, że to z dobrych uczynków i innych ten tegesów się bierze. A wystarczy podzielić częstotliwość środkową przez szerokość pasma i już.

5 komentarzy:

  1. Dla mnie całe dzieło Adama B jest poetyckie niczym napisane przez Adama nie B lecz M

    OdpowiedzUsuń
  2. Od pewnego czasu czytam twojego bloga i jest to jedna z rzeczy która podnosi mnie na duchu w tym całym szaleństwie pierwszego roku, masz fantastyczne poczucie humoru:) Z tego co piszesz to u mnie (śum) wszystko wygląda bardzo podobnie, chyba tylko biofiz jest bardziej lajtowa.
    Będę wpadać częściej:)
    W.

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej, to z Bochenkiem też ostatnio zauważyłam ucząc się do klaty :p

    OdpowiedzUsuń