6 grudnia 2013

Ad rem #1

Idea regularnego publikowania postów z cennymi treściami z interentu siedziała w mojej głowie już dłuższy czas, czego ostateczny wynik możecie podziwiać poniżej. Cykl będzie ukazywał się raz w tygodniu, najprawdopodobniej w czwartkowe wieczory lub trochę później w zależności od natłoku zajęć.

Zawartość postów to nic innego jak odnośniki do wartościowych treści w różnorakich formach okraszone moim krótkim komentarzem. Nie mam zamiaru wrzucać byle czego, ale zawsze coś konkretnego. Praktyczne wskazówki, materiały po których zbieram żuchwę (nie ma dolnej szczęki!) z podłogi czy też takie, które wywarły wpływ na moją organizację czasu, zachowanie, relacje. Rzeczy, o których dobrze jest pamiętać, które nadal będą wartościowe po roku i dłużej, do których zechcę wrócić. Oprócz tego standardowe posty też będą się ukazywały, a jakże. Teraz jednak pozostaje mi życzyć miłej lektury, oglądania i słuchania, a więc - ad rem oraz szczęśliwych mikołajek ;)

Sama prawda :)
> Students can’t resist multitasking, and it’s impairing their memory | text

Ogień, nóż i tak dalej. Wszystko co dobre dla naszego bobasa
> Gever Tulley - 5 dangerous things you should let your kids do | ted

Nigdy nie przeczytałem tylu komentarzy, co w tym "wywiadzie"
> AMA: narkoman z 10 letnim stażem, po 18 mies. w ośr. leczenia uzależnień | wykop

Na luzie w temacie rozwoju osobistego, posłuchać - wdrożyć - przypominać sobie
> Clark Danger - Top 8 Things I Learned in 2012: Personal Dev. | text | podcast

Pół godziny nabiera nieco większego znaczenia
> GID - The 30/3 Rule | text | podcast

2 komentarze: