29 listopada 2013

De novo

Zapewne część czytelników zauważyła, że od dobrego miesiąca nic się tu nie dzieje. To prawda, a spowodowane jest to kilkoma ciekawościami. Głównie wynika to z faktu zmiany mojego systemu wartości, gdzie początkowo blog gdzieś się zapodział. Po krótkim czasie pamięć o nim wróciła, ale mimo to postów wciąż brakowało. Kilka poprawek i ogrom nauki mnie nie opuszczał i nadal nie odchodzi ani na krok, ale to akurat żadne wytłumaczenie. W końcu wystarczy kilka minut na zawiązki posta i kolejne kilka na sprawdzenie, poprawki i opublikowanie, prawda? :)

Spędziłem trochę czasu zastanawiając się, jak chcę aby to wszystko wyglądało. Czy taka forma bloga jak dotychczasowa sprawia, że z przyjemnością bym do niego wracał? Czy szata graficzna jest przyjemna dla oka, a tym samym swego rodzaju znakiem charakterystycznym mojej osoby i tego bloga? Może przenieść się na wordpress z własną domeną w stylu "emesthedoc.com"? Czy to co piszę, będę chciał przeczytać za 3, 5, 20 lat? Jak mogę pomóc innym poprzez pisanie tutaj? O czym pisać, a o czym nie? Co warto tu umieścić? Czy w postach zawrzeć więcej faktów i konkretów na temat samych studiów, a może więcej luźnych przemyśleń, śmiesznych historyjek czy zabawnych dialogów bądź też porady dla nowych studentów medycyny i nie tylko?

Wiele pytań, na większość znam już odpowiedź i mam pewien obraz tego jak będę to realizował w najbliższej przyszłości. Jeśli jednak ktokolwiek miałby chęć dodać coś od siebie do tej dywagacji czy opinii na temat moich przemyśleń - śmiało, jestem otwarty na wszelkie propozycje.

9 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej ciekawi ta zmiana systemu wartości, zwłaszcza, że sama próbuję się życiowo ogarnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żebyś tylko z tymi blogowymi zmianami nie przekombinował! Jest dobrze tak jak jest obecnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako wierny czytelnik od powstania tego bloga również podzielę się kilkoma uwagami :
    -System wartości- Też jestem ciekaw :)
    -Uwagi "ambu" - zgadzam się . Jest dobrze , szata jest przejrzysta i już można powiedzieć charakterystyczna dla tego bloga
    -Treść : Ja to bym widział tak "Anegdoty , przemyślenia i obraz tego jak zmienia się twoje postrzeganie świata/medycyny na przestrzeni czasu "

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zmiana mojego postrzegania medycyny hmmmm pomyślę nad tym ;)

      Usuń
  4. Mini poradnik dla przyszłych studentów medycyny :D Tzn możesz raz na jakiś czas napisać np. najważniejsze jak dla Ciebie pozytywy "siedzenia" w medycynie lub opisać jakieś swoje duże rozczarowanie, gdy spotkałeś się z rzeczywistością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie to prowadzenie tego bloga przez Ciebie mi osobiście bardzo pomaga, dzięki Twojemu tutaj pisaniu to, że opisujesz jak wygląda życie studenta medycyny to co się dzieje na nich jeszcze bardziej mnie nakręca na to żeby zbierać motywacje i osiągnąć swój cel jakim jest dostanie się właśnie na medycynę. Więc od czasu do czasu przy wolnej chwili wchodzę poczytać sobie jak Ty sobie radzisz. Także w sumie to dziękuję Ci bardzo :)

    OdpowiedzUsuń