31 października 2013

Świąteczne innowacje

Czy był ktoś ostatnio w Biedronce? Też widzieliście te wielkie reklamy "Płać telefonem!"? Zdziwiłem się bardzo takim stanem rzeczy. Jak to tak, żeby Najbardziej Renomowany Studencki Market zrobił coś nowego oprócz gratisowej parówki w Berlinkach? Wielka ciekawość w mej duszy wtedy w jednej chwili powstała. Po wyjściu ze sklepu zdążyłem już jednak o tym zapomnieć, aby po tygodniu wrócić do tematu.

Śmigam mobilnie po internetach, a tu PeoPay w Top Aplikacji na mój telefonik. Pobrałem i poleciałem do mamuśki z zapytaniem o co biega i tu ciekawostki i różne takie rzeczy. Koniec końców wygląda to bardzo fajnie i może choć po części uwolnię się od tych 10kg metali w portfelu. Czy ktoś już tego próbował? Jak działa? Panienki za ladą potrafią współpracować czy raczej robią wielki wytrzeszcz i same się mnie pytają "Ale o so chossi?"

*Wpis nie zawiera żadnego lokowania produktu. Ale jak coś jest dobre, lub ma szanse takie być, to trzeba chwalić, promować i ten teges.

17 komentarzy:

  1. Ile dziennie sie uczysz ?:D
    Cięzko jest na medycynie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Od 3 do 12h lub może nawet więcej jeśli jest jakiś konkret. Dlaczego pytasz czy jest ciężko?

    OdpowiedzUsuń
  3. bo chce iść na te studia tylko nie wiem czy wydole;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydolisz :D Na początku może być trudniej, ale nie zniechęcaj się, później będzie już raczej z górki ;)

      Usuń
  4. najpierw musze mature zdać;/ chociaż wszystko umiem a oceny niezbardzo;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oceny nic nie znaczą, ale czy na pewno umiesz na tyle, żeby mieć po te 85% z chemii i biologii?

      Usuń
  5. ja mam rozszerzenie dopiero od tego raku, ale na dodatkowych lekcjach spokojnie robie zadania maturalne, z różnych zbiorów... tylko na sprawdzianiach w szkole dają jakies z kosmosu albo niematuralne ;p
    wystarczy 85%? myślałam, że trzeba mieć co najmniej 90%...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i mam jeszcze pytanie: jak sie przelicza punkty do rekrutacji? bo chce zdawać biol, chem i ang rozszerzony, zastanawiam sie jeszcze nad matmą i nie wiem czy mi sie opłaca zdawać to wszystko

      Usuń
    2. Mój komentarz do poprzedniego postu:
      Idąc wg przykładu: 170(90%)
      170 - łączna liczba procentów z dwóch przedmiotów
      90% - minimun procent z biologii

      Jeśli masz 95 z biologii i 75 z chemii - dostaniesz się, jeśli odwrotnie czekasz na kolejne progi, bez nawiasów (wtedy wynik z biologii jest na równi z chemią).

      Niektóre uniwerki mają wymagane 3 przedmioty - wtedy ilość punktów wynosi około 270, ale liczy się je tak samo.

      Jeszcze inne mogą mieć swój własny przelicznik biorący pod uwagę więcej czynników. Wszystkie informacje znajdziesz na uniwersyteckich stronach www poświęconych rekrutacji.

      Usuń
  6. Z tego co słyszałem to tylko klienci wybranych banków będą mogli płacić telefonem. Bodajże Allior i Getinbank :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jako że peopay należy do PekaoSA - mozna placic z rachunku w tym banku, ale jesli go nie mamy to nic. Wystarczy przelew na konto prepaid z jakiegokolwiek rachunku, bez znaczenia w jakim banku.

      Usuń
    2. Czekam na dalsze wpisy;) Tez mam zamiar startowac na medycyne(i tak jakos znalazlam Twojego bloga), ale najpierw skoncze kierunek, ktory studiuje i poprawie mature, wiec studia dopiero w 2015;)

      Usuń
    3. Życzę powodzenia! ;)

      Usuń
  7. Jak sie motywujesz do nauki?

    OdpowiedzUsuń