19 grudnia 2013

Ad rem #3

Krótko i na temat. W sam raz dla osób takich jak ja.

Prostudencki youtube. Sporo ciekawych, tanich przepisów ma ostatnie dni miesiąca, kiedy to czasem nasze fundusze są już na wyczerpaniu.
> 5 sposobów na… przeżycie za 5zł dziennie

Dzięki temu w końcu zrozumiałem rozwój człowieka w początkowych stadiach. Histologię z embriologią już dawno zaliczyłem, ale wciąż się dokształcam z własnej żądzy wiedzy (taaak, czasami się coś takiego trafi). Link od kolegi z WUMu.
> Medical embryology - Difficult concepts of early development

Mrs Kelly natychmiastowo zmieniła moje podejście do stresu. Na zdrowsze.
> Kelly McGonigal: How to make stress your friend

Pozycja obowiązkowa dla wszystkich wchodzących w przedział wiekowy “gorących dwudziestek”.
> Meg Jay: Why 30 is not the new 20

4 komentarze:

  1. witam
    Mam pytanie , może trochę głupie ale zawsze mi mówili żeby pytać jak się czegoś nie wie:)
    Często w gazetach widzę ,że np. masaż obok ust, skroni ma wpływ na narządy wewnętrzne. Moje pytanie brzmi czy to prawda.
    Pozdrawiam świątecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto pyta, nie błądzi :D
      Podchodzi to raczej pod medycynę niekonwencjonalną. Jeśli miałaby to być prawda, pewien związek mogłoby mieć występowanie czegoś takiego jak bramka rdzeniowa, której obecność wykorzystywana jest np. w akupunkturze.
      Czy masz może jakieś konkretne źródła (linki) z opisem tegoż masażu?
      Również świątecznie pozdrawiam :)

      Usuń