29 maja 2013

Kawa, Cola czy Herbata

Zaraz po tym jak przyszedł Ł., poinformował nas o darmowej CocaColi Zero rozdawanej pod Universum, które mamy po drodze jeśli się jej trochę nadłoży. Wyszedłem razem z M. od razu chociaż angielski mieliśmy dopiero za pół godziny.

Przybyłem, zobaczyłem, wypiłem. Niedobre. Puszeczki po 150ml rozdawano nawet jeśli byłem widziany po raz trzeci w ciągu pięciu minut. Nie zbierałem więcej, bo to CocaCola Zero. Niby bez cukru, ale z taką ilością chemii, że była tak słodka jakby dodać odrobinę wody z dodatkiem karmelu do paczki cukru.

Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że niegazowana woda mineralna i od czasu do czasu zielona herbata są dla mnie najlepszym wyborem. Kawę próbowałem kilka razy w życiu i ani razu nie udało mi się wypić więcej niż filiżanka espresso polecona przez włoskich znajomych. Ona też była niedobra.

4 komentarze:

  1. NIE PIJESZ KAWY??? Jakim cudem funkcjonujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A normalnie, jak widać żyję i mam się dobrze ;)

      Usuń
  2. Zielona herbata daje większego 'kopa' od kawy, jeśli jest naprawdę dobrej jakości, więc da się żyć bez kawy (chociaż ja również nie potrafiłabym :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, herbatka jest dobra, ale jak wszystko w dużych ilościach także niezdrowa. Dlatego piję okazyjnie średnio raz na dwa dni.

      Usuń