20 sierpnia 2012

Lista emigracyjna

1.    Dokumenty:

a.    dowód osobisty
b.    karty debetowe
c.    karty kodów do przelewów
d.    legitymacja (licealna póki co)
e.    prawo jazdy

2.    Kuchnia:

a.    czajnik normalny/bezprzewodowy
b.    deska do krojenia
c.    garnki
d.    gąbka
e.    kubki
f.     lodówka
g.    nóż
h.    patelnie
i.      płyn do mycia naczyń
j.     przyrządy do gotowania itp.
k.    sztućce
l.      talerze

3.    Łazienka:

a.    antyperspirant (Antidral, w spray’u)
b.    golarka (+ostrza, pianka)
c.    grzebień i szczotka
d.    lakier i guma do włosów
e.    krem do ust i do twarzy
f.     obcinaczki do paznokci
g.    papier toaletowy
h.    patyczki do uszu
i.      perfumy
j.     pilnik i cążki
k.    płyn do ciała
l.      proszek do prania
m.  ręczniki
n.    soczewki (+płyn, pojemniki)
o.    szampon

4.    Elektroniczne:

a.    akumulatorki (+ładowarka)
b.    iPod (+ładowarka, słuchawki)
c.    kable usb
d.    kalkulator
e.    lampka na biurko (+zapasowa żarówka)
f.     notebook (+ładowarka, torba)
g.    przedłużacz i rozgałęziacz
h.    radio
i.      telefon (+ładowarka, słuchawki)

5.    Inne:

a.    długopisy
b.    igła i nici
c.    kapcie
d.    kolorowe flamastry
e.     kredki
f.    leki na wszystko
g.    linijka
h.      mapa miasta
i.     młotek
j.    notes
k.      nożyczki
l.  ołówki (+wkłady i gumka)
m.    parasol mini
n.    pinezki, spinacze i szpilki
o.    poszewki
p.    pościel i koc
q.     stopery do uszu
r.    świeczki
s.     wieszaki na ubrania
t.    worki na śmieci
u.    zapalniczka
v.   zszywacz (+zszywki)
w.    żelazko
x.    cztery litery

Czyli wszystko, co przyszło mi do głowy i powiedziało: "weź mnie (na studia)"
Pan Blogu dostał nowe czcionki i kilka usprawnień
I za cholerę nie wiem, jak dobrze wypośrodkować tytuły postów

12 komentarzy:

  1. kapcie w lu nazywają się ciapy ;p
    do czajnika koniecznie zabierz zapasy odkamieniacza, bo inaczej będziesz zalewał kawę kamieniem, a nie wodą - serio mówię ;]
    i weź jeszcze balsam nawilżający do ciała, bo uschniesz od tej ich wody...
    do 4f dorzuć jeszcze listwę na wszelki wypadek ;)

    no, a najbardziej podoba mi się pozycja "leki na wszystko" ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kapcie, ciapy, cichobiegi palestyńskie. Każdy wie o co chodzi :)
      Masz na myśli listwę przeciwprzepięciową?
      Leki to te różne Apapy, Ranigasty i Rutinoscorbiny

      Usuń
    2. nom, o taką właśnie listwę mi chodzi ;p

      Usuń
    3. Ja bym zamiast odkamieniacza zabrał coś innego .
      Po co leczyć objawy jak można leczyć przyczynę
      Kup dzbanek filtrujący : Polecam Dafi
      Po roku gotowania wody którą przytachałem z biedronki bądź innego podobnego sklepu nabyłem tak owy dzbanek ( na wkłady piramidki nie pamiętam nazwy ale takie jak maxtra brity )i kamień w garnkach i na lustrze wody przestał się pojawiać , wkład kosztuje z 16 zł , na 1.5 - 2 miesiące starcza (teoretycznie powinien ma miesiąc )wiec wychodzi taniej jak woda butelkowana


      Bardzo szczegółową listę masz , ja to wiele rzeczy kupiłem na miejscu - w Lublinie są te same sklepu co u mnie oraz inne , wiec zamiast kupować coś u mnie w Tesco i przywieść , kupiłem to w realu na miejscu bo po co imigrować do Lublina jak tabor cygański :P

      Masz już lodówkę czy szukasz ?

      Usuń
    4. Lodówka jest w zestawie z akademikiem. Jest duża, a czy wystarczy na 4 osoby to się okaże. Jak nie, to pewnie dokupimy jakąś małą, na spółkę.

      Nie mówię, że wszystko wezmę ze sobą. Ale lepiej mieć listę i ewentualnie podzielić ją na rzeczy, które można zabrać ze sobą i te, w które lepiej zaopatrzyć się na miejscu.

      Usuń
    5. @ebedziebe: ja tam co roku imigruję jak tabor cygański ;p

      Usuń
    6. U mnie jak miałbym wziąć to wszystko + ciuchy i jedzenie, to chyba przyczepkę trzeba będzie wypożyczyć :P

      Usuń
    7. Ja tam trzymam wszystko w Lbn , na wakacje tylko trochę ubrań zabieram do domu ze sobą i komputer.
      Ale jak się wprowadzaliśmy z moja dziewczyną i trzeba było meble przywieśc to naprawdę był tabor.

      Jbc mam niewielka lodówkę na sprzedaż

      Usuń
    8. OK, dam znać, jak coś. Pamiętaj o tym fartuchu i czepku, pod koniec września się rozliczymy :)

      Usuń
    9. też mam większość rzeczy w lu, ale mimo wszystko zawsze wiozę pełen bagażnik o.O

      Usuń
  2. eMeS, jesteś mistrzem! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Siebie na tą emigrację nie zapomnij zabrać. :*

    OdpowiedzUsuń