9 lipca 2012

Hey Hi Hello

Na wstępie pragnę serdecznie powitać wszystkich czytelników. Witam. :))

Na różnego rodzaju forach zwykłem ukazywać się pod nickiem eMeS. Z jednych źródeł wiem, że cechuje mnie ogromna towarzyskość, uprzejmość i szczerość, a z innych, że dla wielu jestem chujem czy wariatem bądź po prostu kretynem - co kto lubi :). A co ja lubię? Tańczyć, pływać, biegać, ćwiczyć, pomagać, spać. Jaka muzyka? Chyba każda. Od szeroko pojętego rocka, przez pop, reggae i jazz, aż po techno, disco-polo i dubstep. Ważne, żeby kawałek był dobry i cieszył ucho.

W najbliższym czasie mam zamiar zostać studentem Uniwersytetu Medycznego w Lublinie na kierunku lekarskim, co będzie często ukazywane we wpisach na blogu. Zamierzam uformować blog jako coś w stylu pamiętnika studenta medycyny przez całe 6 lat, ale nie tylko o tym, jak to jest ryć Pana Chleba, ale też o wszystkim (no, prawie) innym, co ciekawe. Po co? Aby pomóc innym, żeby mogli zobaczyć jak to jest na medycynie naprawdę. Ale też aby się trochę pośmiać, lepiej mnie poznać, a także dla mnie samego, aby rozwinąć trochę swoje umiejętności pisania i składania wyrazów w zdania, a zdań w całość tekstu. Pierwsze posty mogą być nieco zrzędliwe, no ale cóź - matura :D Większość tytułów będzie zapewne po angielsku, bo raz - lubię ten język, dwa - często łatwiej dobrać mi słowa po angielsku niż polsku, i trzy - czcionka tytułów nie obsługuje polskich znaków :))

Pozdrawiam oraz zapraszam do lektury i komentowania,
eMeS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz