6 czerwca 2013

Let's move on

Przeprowadziłem się do P. i mieszkam u niej już od czterech dni. A co. Dostałem swój własny pokój do nauki, gdzie mam lepszą atmosferę do pełnego skupienia niż w TBV. Siadam, wczuwam się i wszystko idzie szybko. Szum samochodów i drzew wspiera mnie zza okna. Anatomia is coming.

Jednocześnie zaczynam zdawać sobie sprawę jak bardzo ułomnie przebiegał u mnie proces uczenia się na samym początku roku. Tragedia. Obojczyk w dwa dni, łopatka w kolejne trzy. Patrzę na to z perspektywy tegorocznego dnia czerwcowego i nadal nie wierzę, przecież tam nie było nic konkretnego. Raptem kilka stron z Bochna, jakieś góra pół godziny, żeby to przeczytać, zrozumieć i wstępnie zapamiętać. Co będzie dalej?

14 komentarzy:

  1. Dalej będzie już tylko coraz to większa jazda po bandzie. ;)

    ps. zmień sobie mój adres, bo masz nieaktualny ;)

    meredith

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. eee tam... przesadzasz z tą jazdą po bandzie:P nie strasz chłopaka :D

      Usuń
    2. ale to miało mieć baaardzo pozytywny wydźwięk przecież :P

      Usuń
    3. Odebralem to BARDZO pozytywnie :D

      Usuń
    4. Rozumiem Cię , też pewnego dnia uświadomiłem sobie - osteo jaka to była bajka
      Ale gdy w weekend pomiędzy immatrykulacją a 1 zajęciami chciałem coś czytać (albo lepiej w wakacje chciałem zobaczyć co to piszą w tym Bochenku - padło na śledzionę) to myślałem ciekawe ile z tego trzeba będzie zapamiętać ? (wiem wiem naiwne )
      Przyszedł poniedziałek , wszyscy ze nic a nic nie czytali a tu nagle zapier*****ą jak karabin o łopatce a ja myślę WTF
      Oj ale powiem że październik 2010 miał magię , później już aż tak się nie uczyłem :)
      Wiec gdzie to teraz pomieszujesz ?

      Usuń
    5. No to dalej na zajęcia idealne dojście a i na zakupy masz 2 kroki

      Usuń
    6. Biedronka najlepiej wyżywia studentów ^^

      Usuń
    7. Po prostu mają dobre produkty w przyzwoitej cenie xD
      Ale mnie zawsze śmieszy to "studencie wyżywienie" ja nie zauważyłem zmiany na gorsze w starciu dom vs studia

      Usuń
    8. Zależy od tego jak kto pichci i co z domu przywozi - czasem dobrze czasem źle

      Usuń
    9. No jak najbardziej , na każde pytanie można odp zaczynając od "To zależy..."

      Usuń
  2. Większość tak chyba teraz ma :D Ogólnie to miałam identycznie jak ebedziebe na 1 zajęciach, nikt niby nic nie umie, gość zaczyna pytać a wszyscy słowo w słowo Bochenek z głowy. Miałam ochote normalnie wsiąść w pierwszy lepszy autobus i spylać do domu :P Bo sama ledwo co kilka słów wydusiłam z siebie na temat stawów.
    Ile macie egzaminów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeden, z anatomii. Biochemia i fizjologia w 3 semestrze.

      Usuń