10 października 2013

Od ucha do ucha

Zaczynam rano. Pobudka, 8 min brzuszków i rozciąganie. Krótki wysiłek zawsze przyciąga trochę hormonów i pogodę ducha. Śniadanko, powtórka z biochemii i lecę na zajęcia. Biochemia, sprawdzian. Nikomu niepotrzebny (chyba że chce zerówkę), ale i tak go piszemy. Coś tam napisałem, więcej się pośmiałem. Po ćwiczeniach praktycznie weekend. Za półtorej godziny elementy profesjonalizmu, dzisiaj o uśmiechu, mimice i ogólnie gestach w relacjach międzyludzkich. Na koniec filmik z metra z rozbawionym wagonem, który wszystkim poprawił humor. 

Wracam do domu w dobrym nastroju i im dłużej idę tym bardziej cieszę się ze wspaniałej pogody. Odrabiam pracę domową z EP i do wszystkich wyjeżdżam ze szczerym uśmiechem, tak jak to zwykle każdy mnie widzi - radosnego. Za kilka dni mam z Paulą rocznicę, więc po patofizjologii idziemy do Olimpu.

Pierwszy Apart. Srebrne obrączki, od razu wpadła nam w oko jedna para. Poszukaliśmy w całym centrum innych opcji, ale przy każdej jednogłośnie decydowaliśmy, że każde kolejne są bez jakości i charakteru. Miłość od pierwszego wejrzenia normalnie. W Aparcie kupiliśmy srebro i, o radości ze zdziwieniem, mamy 25% zniżki. Uśmiech i lecimy do mnie zostawić rzeczy.

W ciągu tych paru minut w domu pod bramę podjechał listonosz z przesyłką. Niesamowite. Paczka była wcześniej, ale właściciel nie chciał odebrać, bo zapomniałem mu o niej powiedzieć. No nic, trudno, miałem po nią podskoczyć jutro. Surprise. Listonosz przywiózł blender, na kolację będą smakowite naleśniki z jeszcze pyszniejszymi koktajlami owocowymi. Pycha.

Cały dzień radości. Nie mogłem się powstrzymać, musiałem przelać to na "papier" i przypomnieć sobie jak to fajnie skrobnąć coś na bloga ;)

6 komentarzy:

  1. Jak miło się czyta takie notki. :) Niech Cię ten dobry nastrój nie opuszcza możliwie jak najdłużej. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!

    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pozytywna notka! ;) ps. Naprawdę macie coś takiego jak elementy profesjonalizmu?? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Jak dla mnie całkiem niezły, dużo psychologii relacji międzyludzkich.

      Usuń
  3. Tak jak Ci mówiłem gratki z okazji rocznicy , a obrączka ładnie błyszczała (tylko tyle zauważyłem )

    Trzymajcie się ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzajemnie i powodzenia na twoim wielkim wydarzeniu :)

      Usuń